Progressions in young learners’ understandings of parity arguments

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Progressions in young learners’ understandings of parity arguments
المؤلفون: Maria Blanton, Angela Murphy Gardiner, Ingrid Ristroph, Ana Stephens, Eric Knuth, Rena Stroud
المصدر: Mathematical Thinking and Learning. :1-32
بيانات النشر: Informa UK Limited, 2022.
سنة النشر: 2022
مصطلحات موضوعية: General Mathematics, Developmental and Educational Psychology, Education
تدمد: 1532-7833
1098-6065
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7eaeae4212b17541261f2f8e6bb3e07b
https://doi.org/10.1080/10986065.2022.2053775
رقم الأكسشن: edsair.doi...........7eaeae4212b17541261f2f8e6bb3e07b
قاعدة البيانات: OpenAIRE