(Mis)managing overstock in luxury: Burning inventory and brand trust to the ground

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: (Mis)managing overstock in luxury: Burning inventory and brand trust to the ground
المؤلفون: Ely Laureano Paiva, Camila Lee Park, Mauro Fracarolli Nunes
المصدر: Journal of Consumer Behaviour. 20:1664-1674
بيانات النشر: Wiley, 2021.
سنة النشر: 2021
مصطلحات موضوعية: Inventory management, Social Psychology, Brand trust, Business, Marketing, Applied Psychology, Overstock
تدمد: 1479-1838
1472-0817
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7f10d107f209a03f1675290739415953
https://doi.org/10.1002/cb.1990
حقوق: CLOSED
رقم الأكسشن: edsair.doi...........7f10d107f209a03f1675290739415953
قاعدة البيانات: OpenAIRE