مدى تبني عناصر المزيج التسويقي (7P’s) في المصارف التجارية العاملة في الجزائر من وجهة نظر مديريها وموظفيها : دراسة ميدانية = The Extent of Adoption of the Marketing Mix Elements (7P's) by Commercial Banks Operating in Algeria from the Point of View of Their Directors and Employees : An Empirical Study

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: مدى تبني عناصر المزيج التسويقي (7P’s) في المصارف التجارية العاملة في الجزائر من وجهة نظر مديريها وموظفيها : دراسة ميدانية = The Extent of Adoption of the Marketing Mix Elements (7P's) by Commercial Banks Operating in Algeria from the Point of View of Their Directors and Employees : An Empirical Study
المصدر: Journal of Al-Quds Open University. :107
الإتاحة: 111372
قاعدة البيانات: Al Manhal Collections
الوصف
تدمد:20745648
DOI:10.12816/0043887