دورية أكاديمية

Where to Next? How Marketing Needs to Take a Lead in the Circular Economy

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Where to Next? How Marketing Needs to Take a Lead in the Circular Economy
المؤلفون: Joya A. Kemper, Paul W. Ballantine
المصدر: Journal of Sustainable Marketing, Pp 1-7 (2023)
بيانات النشر: Luminous Insights, 2023.
سنة النشر: 2023
المجموعة: LCC:Marketing. Distribution of products
مصطلحات موضوعية: circular economy, sustainable marketing, reuse, disposal, climate change, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
تدمد: 2766-0117
Relation: https://luminousinsights.net/articles/JSM-2023-112.pdf; https://doaj.org/toc/2766-0117
DOI: 10.51300/JSM-2023-112
URL الوصول: https://doaj.org/article/8298182ee6154b0b9c4fd92652005bea
رقم الأكسشن: edsdoj.8298182ee6154b0b9c4fd92652005bea
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals
الوصف
تدمد:27660117
DOI:10.51300/JSM-2023-112