رسالة جامعية
بيئات التعلم البنائية المفضلة عبر الإنترنت لدى معلمي الفيزياء في محافظة صلاح الدين في العراق وعلاقتها بمستوى خبرتهم التدريسية ونوعهم الاجتماعي / Preferences Toward the Constructivist Internet-Based Learning Environments among Physics Teachers in Salah EL-Ddin Directorate in Iraq and its Relationship to their Instructional Experience and Gender
العنوان: | بيئات التعلم البنائية المفضلة عبر الإنترنت لدى معلمي الفيزياء في محافظة صلاح الدين في العراق وعلاقتها بمستوى خبرتهم التدريسية ونوعهم الاجتماعي / Preferences Toward the Constructivist Internet-Based Learning Environments among Physics Teachers in Salah EL-Ddin Directorate in Iraq and its Relationship to their Instructional Experience and Gender |
---|---|
المؤلفون: | لؤي أحمد يوسف |
المساهمون: | سليمان احمد القادري |
وصف الملف: | |
الإتاحة: | http://www.askzad.com/viewer?imageName=2Bd6253IfMdu9mE7IPcZLg..&service=3&ref=eb |
قاعدة البيانات: | Zad Dissertations |
الوصف غير متاح. |