دورية أكاديمية

Erratum: Application of flipped classroom pedagogy to the human gross anatomy laboratory: Student preferences and learning outcomes.

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Erratum: Application of flipped classroom pedagogy to the human gross anatomy laboratory: Student preferences and learning outcomes.
المؤلفون: Fleagle TR, Borcherding NC, Harris J, Hoffmann DS
المصدر: Anatomical sciences education [Anat Sci Educ] 2018 Jul; Vol. 11 (4), pp. 429. Date of Electronic Publication: 2018 Mar 22.
نوع المنشور: Journal Article; Published Erratum
اللغة: English
بيانات الدورية: Publisher: John Wiley & Sons, Inc Country of Publication: United States NLM ID: 101392205 Publication Model: Print-Electronic Cited Medium: Internet ISSN: 1935-9780 (Electronic) Linking ISSN: 19359772 NLM ISO Abbreviation: Anat Sci Educ Subsets: PubMed not MEDLINE
أسماء مطبوعة: Original Publication: Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, Inc.
التعليقات: Erratum for: Anat Sci Educ. 2017 Dec 28;:. (PMID: 29283505)
معلومات مُعتمدة: F30 CA206255 United States CA NCI NIH HHS; T32 GM007337 United States GM NIGMS NIH HHS
تواريخ الأحداث: Date Created: 20180703 Latest Revision: 20191202
رمز التحديث: 20231215
مُعرف محوري في PubMed: PMC6885376
DOI: 10.1002/ase.1780
PMID: 29966047
قاعدة البيانات: MEDLINE
الوصف
تدمد:1935-9780
DOI:10.1002/ase.1780