Multimodal Tasks to Assess English Learners and Their Peers in Science
العنوان: | Multimodal Tasks to Assess English Learners and Their Peers in Science |
---|---|
المؤلفون: | Scott E. Grapin, Lorena Llosa |
المصدر: | Educational Assessment. 27:46-70 |
بيانات النشر: | Informa UK Limited, 2022. |
سنة النشر: | 2022 |
مصطلحات موضوعية: | Education |
تدمد: | 1532-6977 1062-7197 |
URL الوصول: | https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0e9b63c134048ad77759f24afa9d5153 https://doi.org/10.1080/10627197.2022.2028139 |
رقم الأكسشن: | edsair.doi...........0e9b63c134048ad77759f24afa9d5153 |
قاعدة البيانات: | OpenAIRE |
تدمد: | 15326977 10627197 |
---|