THE USE OF SOCIAL NETWORKS AS AN ACTIVE LEARNING STRATEGY IN PHYSIOTHERAPY STUDENTS

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: THE USE OF SOCIAL NETWORKS AS AN ACTIVE LEARNING STRATEGY IN PHYSIOTHERAPY STUDENTS
المؤلفون: Luis Suso Martí, Ferran Cuenca-Martínez, Borja Pérez-Domínguez, Fernando Domínguez-Navarro, Aida López Brull, Maria Blanco-Díaz, Joaquín Calatayud-Villalba, Aida Herranz-Gómez, José Casaña-Granell
المصدر: EDULEARN Proceedings.
بيانات النشر: IATED, 2022.
سنة النشر: 2022
تدمد: 2340-1117
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0fa55c7150c0b36d8b69c79834d64f9d
https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.1042
رقم الأكسشن: edsair.doi...........0fa55c7150c0b36d8b69c79834d64f9d
قاعدة البيانات: OpenAIRE