A Study of Consumers’ Ambivalent Attitude Toward Cultural Creative Products

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: A Study of Consumers’ Ambivalent Attitude Toward Cultural Creative Products
المؤلفون: Heda Zhang, Siyang Wen, Lin Lin, Sheng Luo, Tianxiang Song
المصدر: Proceedings of the 2022 6th International Seminar on Education, Management and Social Sciences (ISEMSS 2022) ISBN: 9782494069305
بيانات النشر: Atlantis Press SARL, 2022.
سنة النشر: 2022
ردمك: 978-2-494-06930-5
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::14a20b97ad8db85bde4da6cba61e5f76
https://doi.org/10.2991/978-2-494069-31-2_398
حقوق: OPEN
رقم الأكسشن: edsair.doi...........14a20b97ad8db85bde4da6cba61e5f76
قاعدة البيانات: OpenAIRE