INTERACTIVE LEARNING IN A CONVERSATIONAL INTELLIGENT TUTORING SYSTEM USING STUDENT FEEDBACK, CONCEPT GROUPING AND TEXT LINKING

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: INTERACTIVE LEARNING IN A CONVERSATIONAL INTELLIGENT TUTORING SYSTEM USING STUDENT FEEDBACK, CONCEPT GROUPING AND TEXT LINKING
المؤلفون: Nirmal K. Mukhi, Cassius D'Helon, Kasireddy Vinay Kumar Reddy, Jae-wook Ahn
المصدر: INTED2019 Proceedings.
بيانات النشر: IATED, 2019.
سنة النشر: 2019
مصطلحات موضوعية: Human–computer interaction, Computer science, Intelligent tutoring system, Interactive Learning
تدمد: 2340-1079
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::16eb83e97f2d78d02d2fe852fa99a360
https://doi.org/10.21125/inted.2019.0756
رقم الأكسشن: edsair.doi...........16eb83e97f2d78d02d2fe852fa99a360
قاعدة البيانات: OpenAIRE