MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: MARKA BEĞENİLİRLİĞİNİN MARKA TERCİHİ ÜZERİNE ETKİSİ: CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
المؤلفون: Zafer Cesur
المصدر: International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR). 6:3484-3494
بيانات النشر: International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR), 2019.
سنة النشر: 2019
تدمد: 2459-1149
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1c1969d74d0195857145b4939608835f
https://doi.org/10.26450/jshsr.1565
حقوق: OPEN
رقم الأكسشن: edsair.doi...........1c1969d74d0195857145b4939608835f
قاعدة البيانات: OpenAIRE