اتجاهات الممارسين للنشاط البدني في المراكز الرياضية نحو التسويق الرياضي في المملكة العربية السعودية = Attitudes of Physical Activity Practitioners in Sports Centers toward Sports Marketing in the Kingdom of Saudi Arabia

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: اتجاهات الممارسين للنشاط البدني في المراكز الرياضية نحو التسويق الرياضي في المملكة العربية السعودية = Attitudes of Physical Activity Practitioners in Sports Centers toward Sports Marketing in the Kingdom of Saudi Arabia
المصدر: International Interdisciplinary Journal of Education. 4:1-11
بيانات النشر: TechKnowledge General Trading LLC, 2015.
سنة النشر: 2015
مصطلحات موضوعية: business.industry, Political science, Physical activity, Advertising, Public relations, Sports marketing, business
تدمد: 2226-2717
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::25efe2949b0687e8bffde9ddfefea100
https://doi.org/10.12816/0022969
رقم الأكسشن: edsair.doi...........25efe2949b0687e8bffde9ddfefea100
قاعدة البيانات: OpenAIRE