A Study on Chinese Consumers’ Preferences of Korean, Chinese and Japanese Cosmetic Brands

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: A Study on Chinese Consumers’ Preferences of Korean, Chinese and Japanese Cosmetic Brands
المؤلفون: Jeon, Hyeong-Yeon
المصدر: A Journal of Brand Design Association of Korea. 13:91-112
بيانات النشر: Brand Design Association of Korea, 2015.
سنة النشر: 2015
مصطلحات موضوعية: Brand preference, Advertising, General Medicine, Business
تدمد: 1738-0863
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2ad9e9b4c3dd9b1a67aec31d0ae3cfbf
https://doi.org/10.18852/bdak.2015.13.2.91
حقوق: OPEN
رقم الأكسشن: edsair.doi...........2ad9e9b4c3dd9b1a67aec31d0ae3cfbf
قاعدة البيانات: OpenAIRE