دور نظام الاستخبارات التسويقية في تطوير تنافسية المؤسسة من خلال بعد الجودة : دراسة حالة قطاع السيارات بالجزائر = The Role of the Marketing Intelligence System in Developing the Competitiveness of the Enterprise through Quality Dimension : Case Study of the Automotive Sector in Algeria

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: دور نظام الاستخبارات التسويقية في تطوير تنافسية المؤسسة من خلال بعد الجودة : دراسة حالة قطاع السيارات بالجزائر = The Role of the Marketing Intelligence System in Developing the Competitiveness of the Enterprise through Quality Dimension : Case Study of the Automotive Sector in Algeria
المصدر: رماح للبحوث و الدراسات. :277-296
بيانات النشر: TechKnowledge General Trading LLC, 2018.
سنة النشر: 2018
مصطلحات موضوعية: business.industry, media_common.quotation_subject, Business administration, Automotive industry, Marketing intelligence, Quality (business), Business, Dimension (data warehouse), media_common
تدمد: 2392-5418
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2cd8c0772bbccc00cc438218ced59209
https://doi.org/10.12816/0051038
رقم الأكسشن: edsair.doi...........2cd8c0772bbccc00cc438218ced59209
قاعدة البيانات: OpenAIRE