Affective Assessment in Distance Learning: A Semi-explicit Approach

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Affective Assessment in Distance Learning: A Semi-explicit Approach
المؤلفون: Michalis Feidakis, Angelos Charitopoulos, Maria Rangoussi, Charalampos Z. Patrikakis, Dimitrios G. Kogias, Panagiotis Kasnesis
المصدر: The International Journal of Technologies in Learning. 26:19-34
بيانات النشر: Common Ground Research Networks, 2019.
سنة النشر: 2019
مصطلحات موضوعية: Distance education, Psychology, Computer Science Applications, Education, Cognitive psychology
تدمد: 2327-2686
2327-0144
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3c5a180cf94b96e6aa68ca890dfd6137
https://doi.org/10.18848/2327-0144/cgp/v26i01/19-34
رقم الأكسشن: edsair.doi...........3c5a180cf94b96e6aa68ca890dfd6137
قاعدة البيانات: OpenAIRE