تأثير أبعاد التسويق الداخلي على رضا العاملين و أثره على أدائهم في البنوك التجارية العاملة في محافظة الكرك = Effect of the Internal Marketing Dimensions on the Employee's Job Satisfaction and Its Effect on Their Performance in the Working Commercial Banks in the Karak Governorate

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: تأثير أبعاد التسويق الداخلي على رضا العاملين و أثره على أدائهم في البنوك التجارية العاملة في محافظة الكرك = Effect of the Internal Marketing Dimensions on the Employee's Job Satisfaction and Its Effect on Their Performance in the Working Commercial Banks in the Karak Governorate
المصدر: Jordan Journal of Business Administration. 12:597-626
بيانات النشر: The University of Jordan, 2016.
سنة النشر: 2016
مصطلحات موضوعية: Marketing, Accounting, Business, Management and Accounting (miscellaneous), Job satisfaction, Business, Internal marketing, Management Information Systems
تدمد: 1815-8633
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4dea0997857160902814d4de69431b86
https://doi.org/10.12816/0033325
رقم الأكسشن: edsair.doi...........4dea0997857160902814d4de69431b86
قاعدة البيانات: OpenAIRE