Students’ Experiences of PBL in Macroeconomics at Higher Education: A Case Study in Trinidad and Tobago

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Students’ Experiences of PBL in Macroeconomics at Higher Education: A Case Study in Trinidad and Tobago
المؤلفون: Gabriel Julien, Rhonda Dookwah
المصدر: American Research Journal of Humanities and Social Sciences. 6:1-8
بيانات النشر: American Research Journals, 2020.
سنة النشر: 2020
مصطلحات موضوعية: Higher education, business.industry, Pedagogy, General Medicine, business, Psychology
تدمد: 2378-7031
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5aea1294b6864e2daa729d27fad29173
https://doi.org/10.21694/2378-7031.20010
حقوق: OPEN
رقم الأكسشن: edsair.doi...........5aea1294b6864e2daa729d27fad29173
قاعدة البيانات: OpenAIRE