التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
Ethical considerations in ‘Islamic’ marketing and promotion: a spotlight on the Islamic Bank of Britain |
المؤلفون: |
Luqman Zakariyah |
المصدر: |
Handbook of Research on Islamic Business Ethics. :162-182 |
بيانات النشر: |
Edward Elgar Publishing, 2015. |
سنة النشر: |
2015 |
مصطلحات موضوعية: |
Promotion (rank), business.industry, media_common.quotation_subject, Islam, Accounting, International business, Public relations, business, Islamic marketing, media_common |
URL الوصول: |
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5bfbef41486b0d588096b7ffbcb65edc https://doi.org/10.4337/9781781009451.00019 |
رقم الأكسشن: |
edsair.doi...........5bfbef41486b0d588096b7ffbcb65edc |
قاعدة البيانات: |
OpenAIRE |