HOW DO TEACHERS INTEGRATE DIGITAL MEDIA INTO PEDAGOGICAL ACTION AND PROFESSIONAL SELF-IMAGE?

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: HOW DO TEACHERS INTEGRATE DIGITAL MEDIA INTO PEDAGOGICAL ACTION AND PROFESSIONAL SELF-IMAGE?
المؤلفون: Gudrun Marci-Boehncke, Tatjana Vogel
المصدر: EDULEARN Proceedings.
بيانات النشر: IATED, 2019.
سنة النشر: 2019
مصطلحات موضوعية: Action (philosophy), business.industry, media_common.quotation_subject, Mathematics education, Sociology, business, Self-image, Digital media, media_common
تدمد: 2340-1117
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::846095f27c31c998380ac35d6b778d79
https://doi.org/10.21125/edulearn.2019.1523
رقم الأكسشن: edsair.doi...........846095f27c31c998380ac35d6b778d79
قاعدة البيانات: OpenAIRE