The Effect of Buzz Volume on Success of Movie

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: The Effect of Buzz Volume on Success of Movie
المؤلفون: Yong Geun Choi, Jae Sung Jo, Eun Hye Jung, Hee Jung Ko, Hyeon Jo, Jae Kwang Lee
المصدر: The Journal of Internet Electronic Commerce Resarch. 19:211-221
بيانات النشر: The Journal of Internet Electronic Commerce Research, 2019.
سنة النشر: 2019
مصطلحات موضوعية: Marketing buzz, media_common.quotation_subject, Advertising, Art, media_common, Volume (compression)
تدمد: 1598-1983
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::85e4443d6876a7dd1db0c1686e64101d
https://doi.org/10.37272/jiecr.2019.02.19.1.211
رقم الأكسشن: edsair.doi...........85e4443d6876a7dd1db0c1686e64101d
قاعدة البيانات: OpenAIRE