التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
The Effect of Buzz Volume on Success of Movie |
المؤلفون: |
Yong Geun Choi, Jae Sung Jo, Eun Hye Jung, Hee Jung Ko, Hyeon Jo, Jae Kwang Lee |
المصدر: |
The Journal of Internet Electronic Commerce Resarch. 19:211-221 |
بيانات النشر: |
The Journal of Internet Electronic Commerce Research, 2019. |
سنة النشر: |
2019 |
مصطلحات موضوعية: |
Marketing buzz, media_common.quotation_subject, Advertising, Art, media_common, Volume (compression) |
تدمد: |
1598-1983 |
URL الوصول: |
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::85e4443d6876a7dd1db0c1686e64101d https://doi.org/10.37272/jiecr.2019.02.19.1.211 |
رقم الأكسشن: |
edsair.doi...........85e4443d6876a7dd1db0c1686e64101d |
قاعدة البيانات: |
OpenAIRE |