فرص التكامل بين الجزائر، تونس والمغرب للتسويق لمبدأ المقصد السياحي الأعظم = The Opportunity of Integration between Algeria, Tunisia and Morocco for Marketing to Principle of Mega Tourism Destination

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: فرص التكامل بين الجزائر، تونس والمغرب للتسويق لمبدأ المقصد السياحي الأعظم = The Opportunity of Integration between Algeria, Tunisia and Morocco for Marketing to Principle of Mega Tourism Destination
المصدر: Journal of Economic and Financial Research. 4:213-234
بيانات النشر: TechKnowledge General Trading LLC, 2017.
سنة النشر: 2017
مصطلحات موضوعية: Economy, Business, Mega, Tourism
تدمد: 2588-1574
2352-9822
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::875ed7e3f298c1ec59ba4b492ce12502
https://doi.org/10.12816/0050885
رقم الأكسشن: edsair.doi...........875ed7e3f298c1ec59ba4b492ce12502
قاعدة البيانات: OpenAIRE