Exploring the science teachers’ assessment literacy for performance assessment

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Exploring the science teachers’ assessment literacy for performance assessment
المؤلفون: Sungki Kim, Minsu Ha, Seoung-Hey Paik, Hee-Jung Min
المصدر: Journal of Curriculum and Evaluation. 24:231-251
بيانات النشر: The Journal of Curriculum and Evaluation, 2021.
سنة النشر: 2021
مصطلحات موضوعية: media_common.quotation_subject, Mathematics education, Science teachers, Psychology, Literacy, media_common
تدمد: 1229-1544
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::93c7ee1ae9e0073fe5f2585517d46155
https://doi.org/10.29221/jce.2021.24.1.231
حقوق: OPEN
رقم الأكسشن: edsair.doi...........93c7ee1ae9e0073fe5f2585517d46155
قاعدة البيانات: OpenAIRE