واقع التسويق السياحي في مدينة القدس، وأثره في اقتصاد المدينة : من وجهة نظر الشركات السياحية العاملة في المدينة = The Fact of Tourism Marketing in the City of Jerusalem and Its Impact on the City's Economy : The Study Is from the Point of View of the Working Tourism Companies in the City

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: واقع التسويق السياحي في مدينة القدس، وأثره في اقتصاد المدينة : من وجهة نظر الشركات السياحية العاملة في المدينة = The Fact of Tourism Marketing in the City of Jerusalem and Its Impact on the City's Economy : The Study Is from the Point of View of the Working Tourism Companies in the City
المصدر: مجلة جامعة الأقصى سلسلة العلوم الإنسانية. 21:172-211
بيانات النشر: TechKnowledge General Trading LLC, 2017.
سنة النشر: 2017
مصطلحات موضوعية: Tourism marketing, Economic growth, Geography, Economy, Discount points, Tourism
تدمد: 2070-3147
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e900e89e0257a7848c2e4a23e07bf0fa
https://doi.org/10.12816/0038375
رقم الأكسشن: edsair.doi...........e900e89e0257a7848c2e4a23e07bf0fa
قاعدة البيانات: OpenAIRE