IMPROVING THE SCIENTIFIC SKILLS OF PHYSICAL THERAPY STUDENTS THROUGH COLLABORATIVE LEARNING

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: IMPROVING THE SCIENTIFIC SKILLS OF PHYSICAL THERAPY STUDENTS THROUGH COLLABORATIVE LEARNING
المؤلفون: Luis Suso Martí, Ferran Cuenca-Martínez, Fernando Domínguez-Navarro, Borja Pérez-Domínguez, Aida López Brull, Joaquín Calatayud-Villalba, Aida Herranz-Gómez, Maria Blanco-Díaz, José Casaña-Granell
المصدر: EDULEARN Proceedings.
بيانات النشر: IATED, 2022.
سنة النشر: 2022
تدمد: 2340-1117
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ef2e88e7fab44a21018a83901bcdfdb9
https://doi.org/10.21125/edulearn.2022.1044
رقم الأكسشن: edsair.doi...........ef2e88e7fab44a21018a83901bcdfdb9
قاعدة البيانات: OpenAIRE