THE APPLICATION OF FLIPPED CLASSROOM METHODOLOGY TO ENHANCE THE SITUATED LEARNING

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: THE APPLICATION OF FLIPPED CLASSROOM METHODOLOGY TO ENHANCE THE SITUATED LEARNING
المؤلفون: Aitor Sarrionandia-Ibarra, Iñigo Bidaguren, Ramon Sancibrian, Leire Garmendia, U. Izquierdo, Pello Larrinaga, G.A. Esteban
المصدر: EDULEARN Proceedings.
بيانات النشر: IATED, 2021.
سنة النشر: 2021
مصطلحات موضوعية: Computer science, Situated learning, Mathematics education, Flipped classroom
تدمد: 2340-1117
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f72cf4cf5fc44b1d015193f429963199
https://doi.org/10.21125/edulearn.2021.1117
رقم الأكسشن: edsair.doi...........f72cf4cf5fc44b1d015193f429963199
قاعدة البيانات: OpenAIRE