Dynamic Assessment of English Learners in the Content Areas: An Exploratory Study in Fifth‐Grade Science

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Dynamic Assessment of English Learners in the Content Areas: An Exploratory Study in Fifth‐Grade Science
المؤلفون: Lorena Llosa, Scott E. Grapin
المصدر: TESOL Quarterly. 56:201-229
بيانات النشر: Wiley, 2021.
سنة النشر: 2021
مصطلحات موضوعية: Linguistics and Language, Mathematics education, Exploratory research, Dynamic assessment, Content (Freudian dream analysis), Psychology, Language and Linguistics, Education
تدمد: 1545-7249
0039-8322
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fd89a8fc25837814239ad483f376e706
https://doi.org/10.1002/tesq.3059
حقوق: CLOSED
رقم الأكسشن: edsair.doi...........fd89a8fc25837814239ad483f376e706
قاعدة البيانات: OpenAIRE