Documenting uncertainty: Online learning and emotional stress during a global pandemic

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Documenting uncertainty: Online learning and emotional stress during a global pandemic
المؤلفون: Lindsey M. Hamil, Kathleen Anne Lenert, Sharlene Wedin
المصدر: Journal of Dental Education
بيانات النشر: Wiley, 2020.
سنة النشر: 2020
مصطلحات موضوعية: 2019-20 coronavirus outbreak, Online learning, Severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2), Applied psychology, Distance education, Pandemic, MEDLINE, Cognition, Emotional stress, General Medicine, Psychology
اللغة: English
تدمد: 1930-7837
0022-0337
DOI: 10.1002/jdd.12483
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e90da4bc4a0525413519bfdca2c30c39
حقوق: OPEN
رقم الأكسشن: edsair.doi.dedup.....e90da4bc4a0525413519bfdca2c30c39
قاعدة البيانات: OpenAIRE
الوصف
تدمد:19307837
00220337
DOI:10.1002/jdd.12483