A Study of Descriptive Science Class Reflection

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: A Study of Descriptive Science Class Reflection
المؤلفون: Yoshifumi, SATO, Toru, KIRYU, Takayuki, OSHIMA, Kazuki, KIRIHARA, Ryosuke, TAKAHASHI, Yuzuki, DAIKOKU, Natuki, AIKAWA, Kazufumi, NAKATA, Naoki, OBATA, Mitu, SUGIYAMA
المصدر: 上越教育大学教職大学院研究紀要 = Bulletin of Teaching Profession Graduate School Joetsu University of Education. 7:95-103
بيانات النشر: 上越教育大学, 2020.
سنة النشر: 2020
مصطلحات موضوعية: Four stages of instruction of learning impression, 振り返りの記述, Class type, 学習感想の指導の4段階, STYP:小学校, Description of reflection, SSUB:理科, ETYP:教育関連論文, 授業タイプ
اللغة: Japanese
تدمد: 2187-882X
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::3e99cbd978515e8827d48b49c53b5b7c
http://hdl.handle.net/10513/00008114
حقوق: OPEN
رقم الأكسشن: edsair.jairo.........3e99cbd978515e8827d48b49c53b5b7c
قاعدة البيانات: OpenAIRE