Current Status and Future Issues of' Exercises to Promote Physical Fitness' at Elementary School A

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Current Status and Future Issues of' Exercises to Promote Physical Fitness' at Elementary School A
المصدر: 大阪成蹊大学紀要 = Bulletin of Osaka Seikei University. 8:221-228
بيانات النشر: 大阪成蹊大学, 2022.
سنة النشر: 2022
مصطلحات موضوعية: 期間記録法, formative class evaluation, 体つくり運動, teacher behavior observation method, Exercises to Promote Physical Fitness, 5th grade of elementary school, 小学5 学年, period recording method, 教師行動観察法, 形成的授業評価
اللغة: Japanese
تدمد: 2189-4744
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::c9a87dd3c9d76ac85ae7c91bbaaf9672
http://id.nii.ac.jp/1801/00000020/
حقوق: OPEN
رقم الأكسشن: edsair.jairo.........c9a87dd3c9d76ac85ae7c91bbaaf9672
قاعدة البيانات: OpenAIRE