How to Shape Consumer Reaction to Corporate Environmental Communications: Accentuating the Negative to Build Trust Can Elicit Favorable Intentions and Behaviors

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: How to Shape Consumer Reaction to Corporate Environmental Communications: Accentuating the Negative to Build Trust Can Elicit Favorable Intentions and Behaviors
المؤلفون: Pino G., Viglia G., Nataraajan R., Peluso A. M., Pichierri M.
المساهمون: Pino, G., Viglia, G., Nataraajan, R., Peluso, A. M., Pichierri, M.
سنة النشر: 2022
وصف الملف: STAMPA
اللغة: English
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4034::27a9177a74b3978fa561ba0d48b7d0a9
https://hdl.handle.net/11587/463136
حقوق: OPEN
رقم الأكسشن: edsair.od......4034..27a9177a74b3978fa561ba0d48b7d0a9
قاعدة البيانات: OpenAIRE