Understanding How Lenders’ Social Presence in Peer-to-Peer Platforms Can Boost Consumers’ Prosocial Behaviour

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Understanding How Lenders’ Social Presence in Peer-to-Peer Platforms Can Boost Consumers’ Prosocial Behaviour
المؤلفون: Pino G., Garcia Nieto M., Viglia G., Peluso A. M., Filieri R.
المساهمون: Pino, G., Garcia Nieto, M., Viglia, G., Peluso, A. M., Filieri, R.
بيانات النشر: Università di Zaragoza, 2022.
سنة النشر: 2022
وصف الملف: ELETTRONICO
اللغة: English
URL الوصول: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4034::8983c61cbcf6e46c823cbeeba23decd7
https://hdl.handle.net/11587/472224
حقوق: OPEN
رقم الأكسشن: edsair.od......4034..8983c61cbcf6e46c823cbeeba23decd7
قاعدة البيانات: OpenAIRE