دورية أكاديمية

تأثير أبعاد التسويق الداخلي على رضا العاملين و أثره على أدائهم في البنوك التجارية العاملة في محافظة الكرك = Effect of the Internal Marketing Dimensions on the Employee's Job Satisfaction and Its Effect on Their Performance in the Working Commercial Banks in the Karak Governorate

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: تأثير أبعاد التسويق الداخلي على رضا العاملين و أثره على أدائهم في البنوك التجارية العاملة في محافظة الكرك = Effect of the Internal Marketing Dimensions on the Employee's Job Satisfaction and Its Effect on Their Performance in the Working Commercial Banks in the Karak Governorate
المصدر: Jordan Journal of Business Administration. 12(3):597
الإتاحة: http://platform.almanhal.com/EDS/Details/?id=2-96618
قاعدة البيانات: Al Manhal Collections
الوصف
تدمد:18158633
DOI:10.12816/0033325