دورية أكاديمية

أهمية ودور التسويق الأخضر في زيادة تنافسية منظمات الأعمال : دراسة نظرية تحليلية مع الإشارة إلى تجربة شركة ميورا MIURA = The Importance and Role of Green Marketing in Increasing the Competitiveness of Business Organizations : Theoretical and Analytical Study with Reference to the Experience of MIURA Company

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: أهمية ودور التسويق الأخضر في زيادة تنافسية منظمات الأعمال : دراسة نظرية تحليلية مع الإشارة إلى تجربة شركة ميورا MIURA = The Importance and Role of Green Marketing in Increasing the Competitiveness of Business Organizations : Theoretical and Analytical Study with Reference to the Experience of MIURA Company
المصدر: Academic Journal of Social and Human Studies. :74
الإتاحة: http://platform.almanhal.com/EDS/Details/?id=2-97703
قاعدة البيانات: Al Manhal Collections
الوصف
تدمد:11128712
DOI:10.12816/0034285