دورية أكاديمية

Representations Matter: Serving Native Students in Higher Education

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Representations Matter: Serving Native Students in Higher Education
المؤلفون: Adrienne Keene
المصدر: Journal Committed to Social Change on Race and Ethnicity, Vol 1, Iss 1 (2015)
بيانات النشر: University of Oklahoma Libraries, 2015.
سنة النشر: 2015
المجموعة: LCC:Social Sciences
LCC:Special aspects of education
مصطلحات موضوعية: NCORE, Native Americans, Higher Education, students, media representation, stereotypes, Social Sciences, Special aspects of education, LC8-6691
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
تدمد: 2642-2387
Relation: https://journals.shareok.org/jcscore/article/view/10; https://doaj.org/toc/2642-2387
DOI: 10.15763/issn.2642-2387.2015.1.1.101-111
URL الوصول: https://doaj.org/article/eee0400d31cf4722b40fd7763c6b555f
رقم الأكسشن: edsdoj.0400d31cf4722b40fd7763c6b555f
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals
الوصف
تدمد:26422387
DOI:10.15763/issn.2642-2387.2015.1.1.101-111