دورية أكاديمية
Are teachers meeting students’ needs in untracked science classrooms? Evidence based on a causal inferential approach
العنوان: | Are teachers meeting students’ needs in untracked science classrooms? Evidence based on a causal inferential approach |
---|---|
المؤلفون: | Eric Ho, Michael Seltzer, Minjeong Jeon |
المصدر: | PLoS ONE, Vol 19, Iss 4 (2024) |
بيانات النشر: | Public Library of Science (PLoS), 2024. |
سنة النشر: | 2024 |
المجموعة: | LCC:Medicine LCC:Science |
مصطلحات موضوعية: | Medicine, Science |
نوع الوثيقة: | article |
وصف الملف: | electronic resource |
اللغة: | English |
تدمد: | 1932-6203 |
Relation: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC11020409/?tool=EBI; https://doaj.org/toc/1932-6203 |
URL الوصول: | https://doaj.org/article/22af7d0fde334b3faf97379fafbc29b7 |
رقم الأكسشن: | edsdoj.22af7d0fde334b3faf97379fafbc29b7 |
قاعدة البيانات: | Directory of Open Access Journals |
تدمد: | 19326203 |
---|