دورية أكاديمية

Are teachers meeting students’ needs in untracked science classrooms? Evidence based on a causal inferential approach

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Are teachers meeting students’ needs in untracked science classrooms? Evidence based on a causal inferential approach
المؤلفون: Eric Ho, Michael Seltzer, Minjeong Jeon
المصدر: PLoS ONE, Vol 19, Iss 4 (2024)
بيانات النشر: Public Library of Science (PLoS), 2024.
سنة النشر: 2024
المجموعة: LCC:Medicine
LCC:Science
مصطلحات موضوعية: Medicine, Science
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
تدمد: 1932-6203
Relation: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC11020409/?tool=EBI; https://doaj.org/toc/1932-6203
URL الوصول: https://doaj.org/article/22af7d0fde334b3faf97379fafbc29b7
رقم الأكسشن: edsdoj.22af7d0fde334b3faf97379fafbc29b7
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals