دورية أكاديمية

Emerging Trends in Sustainable Marketing: A Review of Upcycled Food Research and Opportunities for Growth

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Emerging Trends in Sustainable Marketing: A Review of Upcycled Food Research and Opportunities for Growth
المؤلفون: Hongjun Ye
المصدر: Journal of Sustainable Marketing, Pp 1-17 (2023)
بيانات النشر: Luminous Insights, 2023.
سنة النشر: 2023
المجموعة: LCC:Marketing. Distribution of products
مصطلحات موضوعية: new product development, sustainable consumer psychology/behavior, sustainable/green marketing in general, Marketing. Distribution of products, HF5410-5417.5
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
تدمد: 2766-0117
Relation: https://luminousinsights.net/articles/JSM-2023-104.pdf; https://doaj.org/toc/2766-0117
DOI: 10.51300/JSM-2023-104
URL الوصول: https://doaj.org/article/348dfac60cda45dc8c637fd01038ecd0
رقم الأكسشن: edsdoj.348dfac60cda45dc8c637fd01038ecd0
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals
الوصف
تدمد:27660117
DOI:10.51300/JSM-2023-104