دورية أكاديمية

The linguistic means of persuasive communication in the election campaign discourse

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: The linguistic means of persuasive communication in the election campaign discourse
المؤلفون: J Baghana, E A Bocharova
المصدر: Russian journal of linguistics: Vestnik RUDN, Vol 0, Iss 2, Pp 5-10 (2009)
بيانات النشر: Peoples' Friendship University of Russia (RUDN University), 2009.
سنة النشر: 2009
المجموعة: LCC:Philology. Linguistics
مصطلحات موضوعية: политическая коммуникация, предвыборный дискурс, политическая лингвистика, персуазивность, стилистические средства, Philology. Linguistics, P1-1091
الوصف: The article discusses the linguistic means of the speaker's influence on the audience in order to persuade them. The article is based on the public speeches transcripts of Barack Obama, John McCain and Dmitrii Medvedev in 2007-2008.
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
Russian
تدمد: 2312-9182
2312-9212
Relation: http://journals.rudn.ru/linguistics/article/view/9276; https://doaj.org/toc/2312-9182; https://doaj.org/toc/2312-9212
URL الوصول: https://doaj.org/article/4971b11491e246dfbd807d36fd6e92c7
رقم الأكسشن: edsdoj.4971b11491e246dfbd807d36fd6e92c7
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals