دورية أكاديمية

Different pedagogical approaches to motor imagery both demonstrate individualized movement patterns to achieve improved performance outcomes when learning a complex motor skill

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Different pedagogical approaches to motor imagery both demonstrate individualized movement patterns to achieve improved performance outcomes when learning a complex motor skill
المؤلفون: Riki S. Lindsay, John Komar, Jia Yi Chow, Paul Larkin, Michael Spittle
المصدر: PLoS ONE, Vol 18, Iss 11 (2023)
بيانات النشر: Public Library of Science (PLoS), 2023.
سنة النشر: 2023
المجموعة: LCC:Medicine
LCC:Science
مصطلحات موضوعية: Medicine, Science
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
تدمد: 1932-6203
Relation: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10686457/?tool=EBI; https://doaj.org/toc/1932-6203
URL الوصول: https://doaj.org/article/586579a6cfb5411fb94ac7c738d0c8b2
رقم الأكسشن: edsdoj.586579a6cfb5411fb94ac7c738d0c8b2
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals