دورية أكاديمية

School closures: Preventing a complete learning shutdown

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: School closures: Preventing a complete learning shutdown
المؤلفون: Ludger Wößmann
المصدر: Wirtschaftsdienst, Vol 100, Iss 4, Pp 228-228 (2020)
بيانات النشر: Springer, 2020.
سنة النشر: 2020
المجموعة: LCC:Economic theory. Demography
LCC:Social history and conditions. Social problems. Social reform
مصطلحات موضوعية: Economic theory. Demography, HB1-3840, Social history and conditions. Social problems. Social reform, HN1-995
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: German
تدمد: 0043-6275
1613-978X
Relation: https://doaj.org/toc/0043-6275; https://doaj.org/toc/1613-978X
DOI: 10.1007/s10273-020-2618-2
URL الوصول: https://doaj.org/article/66935a6dba804502a083e11393fecdbf
رقم الأكسشن: edsdoj.66935a6dba804502a083e11393fecdbf
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals
الوصف
تدمد:00436275
1613978X
DOI:10.1007/s10273-020-2618-2