دورية أكاديمية

Digital Transformation in Health Care and Its Marketing Dimension

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Digital Transformation in Health Care and Its Marketing Dimension
المؤلفون: Czerska Iwona
المصدر: Marketing of Scientific and Research Organizations, Vol 49, Iss 3, Pp 27-46 (2023)
بيانات النشر: Sciendo, 2023.
سنة النشر: 2023
المجموعة: LCC:Social Sciences
مصطلحات موضوعية: digital transformation, artificial intelligence, health care, marketing, patient, generations x and y, cyfrowa transformacja, sztuczna inteligencja, ochrona zdrowia, pacjent, generacje x i y, i19, m31, o33, Social Sciences
الوصف: To present issues treating digital transformation in the health sector and highlight the marketing dimension of this process.
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
Polish
تدمد: 2353-8414
Relation: https://doaj.org/toc/2353-8414
DOI: 10.2478/minib-2023-0014
URL الوصول: https://doaj.org/article/6eb3fcb2155b48c88e064c35935e4670
رقم الأكسشن: edsdoj.6eb3fcb2155b48c88e064c35935e4670
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals
الوصف
تدمد:23538414
DOI:10.2478/minib-2023-0014