دورية أكاديمية

Evaluation of necessity of revision and challenges of curriculum of medical nanotechnology in MSc level

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Evaluation of necessity of revision and challenges of curriculum of medical nanotechnology in MSc level
المؤلفون: Amir Amani, Sepand Riazi, Seyed Mehdi Rezayat, Ahmad Saboori Kashani, Reza Faridi Majidi
المصدر: Strides in Development of Medical Education, Vol 10, Iss 4, Pp 494-497 (2014)
بيانات النشر: Kerman University of Medical Sciences, 2014.
سنة النشر: 2014
المجموعة: LCC:Education
مصطلحات موضوعية: Education
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
تدمد: 2645-3452
Relation: http://sdme.kmu.ac.ir/article_90300_eb5080d6007a754643538efed4f52587.pdf; https://doaj.org/toc/2645-3452
URL الوصول: https://doaj.org/article/7b53f6daeef0401eb0ae4abfce3d9bf8
رقم الأكسشن: edsdoj.7b53f6daeef0401eb0ae4abfce3d9bf8
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals