التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: |
PROTOCOL: Parental, Familial and Community Support Interventions to Improve Children's Literacy in Developing Countries: A Systematic Review |
المؤلفون: |
Elizabeth Spier, Pia Britto, Terri Pigott, Eugene Roehlkepartain, Michael McCarthy, Yael Kidron, Janis Glover, Daniel Wagner, Julia Lane, Mengli Song |
المصدر: |
Campbell Systematic Reviews, Vol 10, Iss 1, Pp 1-25 (2014) |
بيانات النشر: |
Wiley, 2014. |
سنة النشر: |
2014 |
المجموعة: |
LCC:Social Sciences |
مصطلحات موضوعية: |
Social Sciences |
نوع الوثيقة: |
article |
وصف الملف: |
electronic resource |
اللغة: |
English |
تدمد: |
1891-1803 |
Relation: |
https://doaj.org/toc/1891-1803 |
DOI: |
10.1002/CL2.128 |
URL الوصول: |
https://doaj.org/article/82d85fabb7384af0a3d99a63d2eacf07 |
رقم الأكسشن: |
edsdoj.82d85fabb7384af0a3d99a63d2eacf07 |
قاعدة البيانات: |
Directory of Open Access Journals |