دورية أكاديمية

Objective Structured Teaching Exercise: A Method to Improve and Evaluate the Empathy and Communication Skills of Clinical Professors

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Objective Structured Teaching Exercise: A Method to Improve and Evaluate the Empathy and Communication Skills of Clinical Professors
المؤلفون: Hoda Ahmari Tehran, Hassan Adeli, Ahmad Kachoie
المصدر: Majallah-i Dānishgāh-i ̒Ulūm-i Pizishkī-i Qum, Vol 16, Iss 10, Pp 768-773 (2023)
بيانات النشر: Qom University of Medical Sciences, 2023.
سنة النشر: 2023
المجموعة: LCC:Medicine (General)
مصطلحات موضوعية: oste, empathy, communication, clinical educator, donald schön theory, Medicine (General), R5-920
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: Persian
تدمد: 1735-7799
2008-1375
Relation: http://journal.muq.ac.ir/article-1-3599-en.html; https://doaj.org/toc/1735-7799; https://doaj.org/toc/2008-1375
URL الوصول: https://doaj.org/article/df773d84eadc454ebc657fe0bce53511
رقم الأكسشن: edsdoj.f773d84eadc454ebc657fe0bce53511
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals