دورية أكاديمية

Making chemistry accessible for learners with vision impairment

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Making chemistry accessible for learners with vision impairment
المؤلفون: Zoe Schnepp, Robyn Watson
المصدر: Communications Chemistry, Vol 6, Iss 1, Pp 1-3 (2023)
بيانات النشر: Nature Portfolio, 2023.
سنة النشر: 2023
المجموعة: LCC:Chemistry
مصطلحات موضوعية: Chemistry, QD1-999
الوصف: Pupils with vision impairment face significant challenges in learning science. Here, the authors discuss the impact of an inaccessible curriculum and new ideas that can improve accessibility.
نوع الوثيقة: article
وصف الملف: electronic resource
اللغة: English
تدمد: 2399-3669
Relation: https://doaj.org/toc/2399-3669
DOI: 10.1038/s42004-023-01033-x
URL الوصول: https://doaj.org/article/f98d8e51d32b4361a3f977d8255743d7
رقم الأكسشن: edsdoj.f98d8e51d32b4361a3f977d8255743d7
قاعدة البيانات: Directory of Open Access Journals
الوصف
تدمد:23993669
DOI:10.1038/s42004-023-01033-x