دورية أكاديمية

The Impact of Social Networks on Marketing the Tourist Destination in Light of the Covid-19 Pandemic: An Analytical Study of the Tourism Agencies in Algeria

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: The Impact of Social Networks on Marketing the Tourist Destination in Light of the Covid-19 Pandemic: An Analytical Study of the Tourism Agencies in Algeria
أثر شبكات التواصل الاجتماعي في تسويق المقصد السياحي في ظل جائحة كوفيد-19: دراسة تحليلية في الوكلات السياحية الجزائرية
المؤلفون: Benzeghioua, Hibatellah
المساهمون: Radjef, Nacera, Co-Author, Benzeghioua, Mohamed, Co-Author
المصدر: المجلة الدولية للأداء الاقتصادي. مج5, ع2:483-494
الإتاحة: http://search.mandumah.com/Record/1342330
قاعدة البيانات: EcoLink
الوصف
تدمد:26617161
DOI:10.54241/2065-005-002-030