Luxury fashion branding: trends, tactics, techniques

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Luxury fashion branding: trends, tactics, techniques
المؤلفون: Okonkwo, Uché.
بيانات النشر: Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2007.
سنة النشر: 2007
وصف مادي: xx, 332 p. : ill. (some col.) ; 25 cm.
مصطلحات موضوعية: Luxuries -- Marketing., Brand name products., Fashion merchandising.
Original Identifier: ocm77795613
نوع الوثيقة: Book
اللغة: English
ردمك: 978-0-230-52167-4
0-230-52167-3
حقوق: This record is part of the Harvard Library Bibliographic Dataset, which is provided by the Harvard Library under its Bibliographic Dataset Use Terms and includes data made available by, among others, OCLC Online Computer Library Center, Inc. and the Library of Congress.
ملاحظات: Includes bibliographical references and index.
رقم الأكسشن: edshlc.011376837.0
قاعدة البيانات: Harvard Library Bibliographic Dataset
الوصف
ردمك:9780230521674
0230521673