Das Mediensystem Deutschlands: Strukturen, Märkte, Regulierung

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Das Mediensystem Deutschlands: Strukturen, Märkte, Regulierung
المؤلفون: Beck, Klaus, M.A.
بيانات النشر: Wiesbaden : Springer VS, c2012.
سنة النشر: 2012
وصف مادي: xvi, 353 p. : ill. ; 24 cm.
سلاسل: Studienbücher zur Kommunikations- und Medienwissenschaft
Studienbücher zur Kommunikations- und Medienwissenschaft.
مصطلحات موضوعية: Mass media -- Social aspects -- Germany -- 20th century., Mass media -- Economic aspects -- Germany -- 20th century., Mass media -- Political aspects -- Germany -- 20th century., Communication policy -- Germany -- History -- 20th century.
Original Identifier: ocn815279151
(MARCnow)har090049018
HM1206 .B43 2012
نوع الوثيقة: Book
اللغة: German
ردمك: 978-3-531-16370-3
3-531-16370-1
حقوق: This record is part of the Harvard Library Bibliographic Dataset, which is provided by the Harvard Library under its Bibliographic Dataset Use Terms and includes data made available by, among others, OCLC Online Computer Library Center, Inc. and the Library of Congress.
ملاحظات: Includes bibliographical references.
رقم الأكسشن: edshlc.013331516.9
قاعدة البيانات: Harvard Library Bibliographic Dataset
الوصف
ردمك:9783531163703
3531163701