دورية أكاديمية

Helping Young Children to Distinguish Appearance from Reality: The Role of Consecutive versus Simultaneous Dissociation of Representations

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Helping Young Children to Distinguish Appearance from Reality: The Role of Consecutive versus Simultaneous Dissociation of Representations
المؤلفون: PLumet, M.-H., Melot, A.-M.
المصدر: Current psychology lettersOpenAIRE.
بيانات النشر: Centre PsyCLÉ, 2002-12-01.
سنة النشر: 2002
نوع الوثيقة: Article
اللغة: English
تدمد: 1376-2095
1379-6100
Relation: http://journals.openedition.org/cpl/basictei/383; http://journals.openedition.org/cpl/tei/383
URL الوصول: http://journals.openedition.org/cpl/383
رقم الأكسشن: edsrev.DF73D7D1
قاعدة البيانات: Openedition.org