مورد إلكتروني

Handbook of research on the political economy of communications and media

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: Handbook of research on the political economy of communications and media
المساهمون: Karlidag, Serpil (HerausgeberIn); Bulut, Selda (HerausgeberIn)
المصدر: 2020
الناشر: Hershey, Pennsylvania: IGI Global
ردمك: 978-1-79983-272-0; 1-79983-272-4
اللغة: English
نوع الوثيقة: Elektronische Ressource im Fernzugriff
Manifestation: Monographie [unabhängig ob Stück einer Reihe]
مستخلص: "This book examines the influence of big companies in political institutions, the newsroom, and the classroom and its effect on every aspect of public and private life"
DOI: 10.4018/978-1-7998-3270-6
رقم الأكسشن: EDSZBW1696158532
قاعدة البيانات: ECONIS
الوصف
ردمك:9781799832720
1799832724
DOI:10.4018/978-1-7998-3270-6