دورية أكاديمية

A cross-cultural analysis of gender-based food stereotypes and consumption intentions among millennial consumers

التفاصيل البيبلوغرافية
العنوان: A cross-cultural analysis of gender-based food stereotypes and consumption intentions among millennial consumers
المؤلفون: Ekebas-Turedi, Ceren
المساهمون: Uk, Zuhal Cilingir (VerfasserIn); Basfirinci, Cigdem (VerfasserIn); Pinar, Musa (VerfasserIn)
المصدر: Journal of international consumer marketing : [S.l.], vol 33, issue 2, pg. 209-225. 2021
اللغة: English
نوع المنشور: Aufsatz in Zeitschriften (Article in journal)
نوع الوثيقة: Elektronische Ressource im Fernzugriff
Manifestation: Unselbstständiges Werk [Aufsatz, Rezension]
DOI: 10.1080/08961530.2020.1771644
رقم الأكسشن: EDSZBW1751216829
قاعدة البيانات: ECONIS
الوصف
DOI:10.1080/08961530.2020.1771644